ردیاب

ردیاب خودرو محصولات غذایی

ردیاب خودرو در شرکت توزیع محصولات غذایی

🔵اگر شرکت های توزیع محصولات غذایی دارید و در شرکت خود دچار بی نظمی و سردرگمی شده اید و نمی توانید به موقع برنامه ریزی کنید و رضایت مشتریان را جذب کنید تنها راه حل استفاده از ردیاب خودرو روی ماشین هایتان می باشد. ردیاب خودرو در شرکت توزیع محصولات غذایی باعث ایجاد نظم و مانعی برای تخلف رانندگان و استفاده شخصی از ماشین و همچنین باعث کاهش سوخت ماشین و افزایش بهره وری شرکت می شود.
🔵مسلما شرکت توزیع محصولات غذایی کار سختی دارند بخصوص اگر آنها باید سبزیجات رستوران ها و میوه جات آنها را هر روز فراهم کنند. برخی از رستوران ها و هتل ها ترجیح می دهند بجای گذاشتن وقت و فرستادن ماشین به میدان تره بار و خرید سبزیجات و میوه ها و محصولات غذایی توسط ماشین های خود به شرکت توزیع محصولات غذایی این کار را بدهند تا دچار اختلال در کارهای خود نشوند.

🔵بنابراین اینکه شما چقدر بتوانید زود ماشین را بفرستید و سریعا محصولات غذایی را به دست هتل ها و رستوران ها برسانید مهم است زیرا کوتاهی در کار شما و تعلل در رسیدن ماشین باعث خسارت وارد شده به هتل و رستوران ها می شود زیرا درست کردن غذاهای آنها و سرو غذاها منوط به رسیدن محصولات غذایی به دستشان می باشد درست است که در هتل و رستوران سردخانه وجود دارد اما آنها ترجیح می دهند که هر روز سبزی تازه استفاده کنند یا محصولاتی این چنین که نیاز دارند.

🔵حال شما با این مشکل رو به رو هستید که راننده ها را پیدا نمی کنید تلفن آنها در دسترس نیست و آنها دیر به سر کارمی آیند چاره همه اینها استفاده از ردیاب خودرو می باشد.

🔵از مزایای استفاده ردیاب خودرو در شرکت توزیع محصولات غذایی را می توان به ردیابی 24 ساعته ماشین و پیدا کردن نزدیکترین ماشین به هتل و رستوران مورد نظر است و حتی این دستگاه باعث می شود که رانندگان از ماشین استفاده شخصی نکنند و کار شرکت را انجام دهند و علاوه بر این دستگاهی به منظور تعمیر و نگهداری ماشین ها باشد.

 

 

گروه مهندسی ایران ردیاب بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان ،خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09120808168 و 02166963009 تماس حاصل نمایید.

Views: 1

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/IRURTXO

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *