ردیاب

بهترین جی پی اس و ردیاب خودرو موجود در بازار

بهترین جی پی اس و ردیاب خودرو موجود در بازار
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر بخواهیم به صورت دقیق تر اصطلاح جی پی اس را بررسی کنیم می توانیم به همه ی اجزا و فرآیند سیستم ماهواره ای GPS مانند 32 ماهواره ی شناور در جو زمین، گیرنده های دیجیتال، دستگاه های GPS و سیستم های نرم افزاری اشاره کنیم. بنابراین سیستم موقعیت یاب جهانی GPS شامل طیف وسیعی از ارتباطات بین فرستنده های دیجیتال و گیرنده های روی زمین است که هر یک به نوعی می تواند نقشی در موقیعت یابی داشته باشد.GPS از ضروریات زندگی معاصر است که می توان نهایت کاربری را از آن در زندگی شهری و صنعتی امروز انتظار داشت. در کنار استفاده از قابلیت مسیر یاب GPS، به کار بردن دستگاه ردیاب خودرو به عنوان موقیعت یاب اشیای متحرک و ابزار بازدارنده ی سارقان را نباید از یاد برد. چرا که مراقبت از اعضای خانواده و اموال برای دارنده ی آن مهم و ضروری است و از دست دادن آن لطمه ای قوی به هر فرد و خانواده می زند.

بهترین ردیاب خودرو

کاربرد GPS در ردیابی

ردیاب خودرو وسیله‌ای کوچک و سیم کارت‌خور است که بر روی ماشین نصب می‌شود و با ردیابی ماشین، صاحب خودرو را از محل آن با خبر می‌کند.با توجه به این موضوع اگر بهترین ردیاب ماشین که کیفیت خوبی داشته باشد را تهیه کنید، می‌توانید از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. در موارد زیادی دیده شده است که فردی ماشین گران‌قیمتی خریده اما برای تهیه‌ی بهترین ردیاب خودرو تعلل کرده و بعد از مدت زمانی خودروی ایشان به سرقت می‌رود ولی متأسفانه هر پشیمانی، نوش داری‌ست پس از مرگ سهراب؛ توجه داشته باشید که این ردیاب بر روی هر وسیله‌ی نقلیه‌ای اعم از ماشین‌های سنگین، ماشین‌های سبک و همچنین موتورسیکلت قابل نصب می‌باشد.

با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی GPS،  دو مقدار را برای هر چیزی می توان در هر نقطه ی زمین تعیین کرد: موقعیت دقیق زمانی و مکانی فرد.

همچنین می توان سرعت، شتاب، مسیر، زمان و فاصله را به دست‌آورد. به همین دلیل ابتدا از GPS در نقشه برداری، کشتیرانی و خلبانی استفاده می شد. ویژگی های جی پی اس خودرو در گذشته به اندازه امروز نبوده و بر این اساس جی پی اس در ابتدا بیشتر کارکرد نظامی داشت.

ردیاب آنلاین خودرو

امروزه یکی از بزرگترین بازارها برای GPS، ترافیک جاده ای است. یک وسیله نقلیه از طریق سیستم GPS قادر به مسیریابی است و می تواند بهتر مسیر خود را تا مقصد بیابد. همچنین در مواقعی که ترافیک سنگین است با کمک GPS مسیر بهتری را که دارای ترافیک کمتری است پیدا کند و در هنگام سفر زمان را برآورد نماید.

ردیاب آنلاین خودرو

بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار

ردیاب خودرو 

ردیاب خودرو  از ردیاب های پیشرفته خودرو است و با توجه به اندازه کوچکی که دارد در انواع وسایل نقلیه مثل خودرو و موتور سیکلت قابل نصب می باشد. از قابلیت های این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد سرقت بودن
  • امکان ارسال پیامک
  •  هشدار در صورت روشن شدن خودرو
  • جابجایی در حالت خاموش
  • وارد شدن ضربه به خودرو
  • خروج از محدوده مشخص شده
  • این ردیاب دارای یک میکروفن است که از طریق آن می توانید به صدای سارقان گوش کرده و خودرو را از راه دور خاموش کنید.

چرا ایران ردیاب؟

  • محصولات با کیفیت بالا و شایسته ی مصرف کننده ایرانی

  • دارای تیم پشتیبانی تمام وقت

  • تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 8 سال سابقه تخصصی ردیابی و 15 سال سابقه جی پی اس و نقشه برداری و GIS

  • دارای گارانتی تعویض معتبر برای کلیه ی محصولات

  • توسعه محصولات منطبق با نیاز مصرف کننده

  • دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور

ردیاب خودرو آهنربایی 

ردیاب آهنربایی  دارای ظرفیت باطری می باشد و از پرطرفدارترین ردیاب های آهنربایی است. این ردیاب آهنربایی به شما امکان ردیابی از هر فاصله ای را برای وسیله نقلیه، بار، کانتینر، کایت، کشتی، قایق، کیسه،ساک، خودروهای وارداتی و بسیاری دیگر فراهم می کند. علاوه بر آن می توانید از مواردی دیگر مانند سرعت، محل‌های توقف، مسیر پیموده شده، زمان و موقعیت آنلاین مورد‌نظر بهره ببرید.

در انتخاب یک ردیاب جی پی اس باید به المان های مهمی توجه شود. یکی از این المان ها نوع نیاز شما به ردیاب است. بر این اساس باید بتوانید با مشاوره ی صحیح دستگاه ردیابی را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را براورده کند. اما چگونه می توانیم این عناصر را شناسایی کنیم؟ بخش سخت  افزاری قوی و نرم افزاری با اجرای ساده و پشتیبانی همیشگی از جمله مهمترین المان های انتخاب دستگاه ردیاب هستند.

گروه مهندسی ایران ردیاب بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان ،خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۰۸۰۸۱۶۸ و ۰۲۱۶۶۹۶۳۰۰۹ تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/IR0JSYO

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *