ردیاب

شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟

شارژسالیانه-یا-اشتراک-نرم-افزاری

یکسال پیش دستگاه خریدم الان میزنه منقضی شده! باپشتیبانی شرکت هم که تماس گرفتم میگه دستگاهتون شارژسالیانه داره؟ یعنی چی؟ چرا اصلا این هزینه رو باید پرداخت کنم! من اصلا این دستگاه رو نمیخام!

شارژ سالیانه چیه؟

دوستان شارژ سالیانه هزینه ای است که شرکت ها معمولا از کاربران خود به عنوان حق اشتراک نرم افزاری دریافت می کنند. این هزینه معمولا مربوط به پشتیبانی و بروزرسانی نرم افزار است که هرشرکت باتوجه به تعاریف سازمانی خود آن را محاسبه و هرساله به کاربران خود اعلام می کند.

شارژسالیانه خوبه یا بد؟

هزینه شارژسالیانه که به طور معمول سالیانه هم گرفته میشه درصورت پشتیبانی مناسب و بروزرسانی های نرم افزاری معقول می باشد.

شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟، بعضی شرکت ها یا فروشگاه های ردیابی هم دستگاه های خودرو را با عنوان های ” خرید ردیاب x با اکانت مادام العمر رایگان” بفروش میرسانند. دوستان دقت داشته باشید و فریب نخورید!!! اگر چنین عنوان هایی رو شنیدید یا دیدید قطعا شک کنید به دو دلیل:

  • قیمت شارژ رو روی خود دستگاه محاسبه کرده و دستگاه رو با قیمت بالاتر به شما داره میفروشه
  • دستگاه و نرم افزاری که داره ارائه میده پشتیبانی و بروزرسانی نداره و بعد از مدت کوتاهی که میگذره تازه متوجه خواهید شد که چه کلاهی سرتون رفته و کاری هم از دستتون برنمیاد

ازتون خواهش میکنم فریب کلاهبردارها رو نخورید.

پشتیبانی رکن اصلی و مهم هرشرکت ردیابیست و بدون آن معنی نداره

 

گروه مهندسی ایران ردیاب بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان ،خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09120808168 و 02166963009 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/IRTGJWW

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *