ردیاب

بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران چیست؟

ردیاب دوچرخه,android,avl,fleet,gps,teltonika,آلزایمر,آندروید,ایران_ردیاب,تلتونیکا,جی پی اس,جی_پی_اس,خودرو,ردیاب,ردیاب_خودرو,ردیابی,کانتینر,کودک, موبایل,موبایل یاب,ناوگان،ردیاب_خودرو تکسا،ردیاب خودرو,ردیاب موتور سیکلت,TM_102,Coban GPS104,Coban GPS108,Qbit TS-600 GPS Tracker,ردیاب خودرو کیوبیت مدل TS-600,دستگاه ردیاب و ضد سرقت خودرو دی ان او مدل V3,DNO V3 Car Gps,ردیاب خودرو مدل ULC-GT06,ULC GPS CAR TRACKER GT06N,ردیاب تک یاب جی پی اس,موتوریاب GT303,ردیاب شخصی,ردیاب آهنربایی,gps tracker, GPS102,gps tracker GPS102 personal,Magnetic tracker,Tak YabGPS GT102 Personal Gps Tracker,ردیاب نفریاب تک یاب جی پی اس مدل GT102,ردیاب خودرو هایویژن,کارسیمو,ردیاب_کارسیمو,ردیاب خودرو,رهیاب خودرو,جی پی اس,ردیاب وسیله نقلیه,دزدگیر حودرو,سوییچ مخفی,شنود,کنترل خودرو,ردیاب موتور,کارسیمو,fmb920,ردیاب تلتونیکا,ردیاب شخصی MT90,ردیاب کانتینر T355,ردیاب خودرو T333,ردیاب خودرو MVT600+LCD, ردیاب خودرو MVT800,ردیاب خودرو MVT380,ردیاب موتور سیکلت و خودرو MVT100

در بازار جی پی اس خودرو ایران هر برندی سعی می کند نظر کاربر را به خود جلب کند. برخی برندها با ارائه امکانات بی شمار توجه مشتریان را به خود جلب می کنند. برخی دیگر بر روی کیفیت خدمات پشتیبانی و گارانتی تمرکز می کنند. عده ای از شرکت ها نیز بر روی قیمت پایین محصولاتشان تاکید می کنند. در این میان اما کاربران استفاده کننده از جی پی اس خودرو چه می گویند؟ در این مقاله می خواهیم بهترین ردیاب و شرکت سازنده جی پی اس ماشین را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جی پی اس خودرو، ابرازی که نظامی بود اما همه گیر شد

تاریخچه  استفاده از ردیاب ماهواره ای خودرو داستان جالبی دارد. زمانی که رویای بشر قدم گذاشتن روی کره ماه بود، عده ای از دانشمندان معتقد بودند با کمک سیگنال های ماهواره ای امکان تعیین دقیق موقعیت وجود دارد. وقتی اولین ماهواره ها به فضا پرتاب شد، این تئوری رنگ واقعیت به خود گرفت.

نظامی های آمریکایی اولین گروهی بودند که از جی پی اس برای موقعیت یابی خود و ادوات جنگی استفاده کردند. بعدها کاربرد جی پی اس گسترده تر شد و امروزه در صنایعی مثل خودرو سازی، هوانوردی و دریانوردی نیز از این gps استفاده می شود.

جی پی اس خودرو چگونه کار می کند؟

جی پی اس ماشین یک دستگاه کوچک است که با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط برقرار می کند. با تحلیل سیگنال های ارسالی و دریافتی جی پی اس به ماهواره می توان موقعیت دقیق ماشین را شناسایی کرد. البته این تنها کاربرد ردیاب نیست. برخی ردیاب ها می توانند اطلاعاتی مثل مصرف سوخت، مسافت طی شده و حتی رفتار راننده را نیز ثبت کنند.

البته تکنولوژی جی پی اس به همین جا ختم نمی شود. ردیاب حتی در دورترین نقاط هم امکان موقعیت یابی را فراهم می کند. این موقعیت یابی به کمک فناوری ال بی اس صورت می گیرد.

چگونه یک ردیاب مناسب برای خودرو تهیه کنیم؟

این سوال را می توان به گونه ای دیگر هم پرسید، چه ردیابی برای اتومبیل من مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال جی پی اس ها را می توان بر اساس عملکرد به دو دسته سیمی و غیرسیمی تقسیم کرد و در مورد کاربرد هر یک اطلاع پیدا کرد.

جی پی اس های سیمی خودرو، بدون شارژ کار می کنند

منظور از جی پی اس سیمی، ردیابی است که از طریق کابل مستقیما از منبع برق خودرو تغذیه می شود. یکی از مزایای این جی پی اس ها، عدم نیاز به شارژ است. همچنین جی پی اس سیمی را می توان به راحتی در داخل بدنه خودرو پنهان کرد. اما نصب جی پی اس خودرو سیمی به راحتی صورت نمی گیرد و بهتر است از یک متخصص برق خودرو کمک بگیریم.

جی پی اس های غیرسیمی، در همه جا نصب می شوند

جی پی اس های غیرسیمی یا شارژی از محبوب ترین انواع ردیاب به شمار می روند. این جی پی اس ها اندازه کوچک و وزن کمی دارند. جی پی اس سیمی را می توان به راحتی در هر جایی نصب و حتی با خود حمل کرد. برای مثال از جی پی اس همراه برای مراقبت از کودکان و سالمندان استفاده می شود.

در خرید بهترین ردیاب خودرو به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید ردیاب حتی از بهترین شرکت ردیاب خودرو یا محبوب ترین برندها الزما انتخاب های خوبی نیستند. در خرید جی پی اس بهتر است به نیاز خودمان توجه کنیم. با توجه به تقسیم بندی جی پی اس ها به دو مدل سیمی و غیر سیمی اول باید تصمیم بگیریم که کدام مدل برای اتومبیل ما مناسب است. به جز نوع جی پی اس قیمت، ظرفیت باتری و گارانتی نیز نقش مهمی در خرید جی پی اس خودرو دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش را جدی بگیرید

جی پی اس ها از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند، بنابراین اگر دچار مشکل شوند حتما باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرند. پس حتما جی پی اسی تهیه کنید که از خدمات گارانتی برخوردار باشد. البته اکثر برندها و نمایندگی های خوشنام این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند.

خرید جی پی اس سرمایه گذاری بر روی امنیت ماشین است

از جی پی اس می توان به عنوان بهترین وسیله برای تامین امنیت اتومبیل نام برد. پس بهتر است برای خرید این ابزار کاربردی حتما از یک فروشگاه و برند معتبر اقدام به خرید کنیم چرا که خرید جی پی اس های ارزان قیمت و تقلبی می تواند امنیت دارایی ما را به خطر بیندازد.

تجربه کاربران در خرید جی پی اس ماشین چه می گوید؟

بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران جی پی اسی است که قیمت، پشتیبانی و امکانات مناسبی ارائه دهد. از پروفروش ترین جی پی اس های بازار هم می توان به جی پی اس آهنربایی، جی پی اس شخصی و ردیاب دیاگ خودرو اشاره کرد. در انتهای مقاله با بررسی انواع مدل های مختلف جی پی اس در ایران باید بر این نکته تاکید کنیم که بهتر است در هنگام خرید جی پی اس دچار هیجان ناشی از تبلیغ نشویم. یک انتخاب خوب باید بر اساس نیاز و انتظارات ما از جی پی اس انجام شود.

بهترین شرکت ردیاب خودرو برای خرید جی پی اس چیست؟

با توجه به تمام خصوصیاتی که بررسی کردیم، لازم به یادآوری یک نکته است. بیشتر برندهای جی پی اسی که در ایران به فروش می رسند، خارجی هستند. در بین فروشندگان نیز شرکت های زیادی اقدام به فروش جی پی اس می کنند.

بهتر است در هنگام خرید جی پی اس دچار هیجان ناشی از تبلیغ نشویم. یک انتخاب خوب باید بر اساس نیاز و انتظارات ما از جی پی اس انجام شود.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/IR3H91W

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *