جی پی اس

لپ تاپ یا تبلت خود را به GPS با کیفیت گارمین تبدیل کنید

لپ تاپ یا تبلت خود را به GPS با کیفیت گارمین تبدیل کنید

سنسور

گارمین، پیشرو در صنعت ناوبری ماهواره‌ای محصولی تحت عنوان gps 18x تولید کرده است که مناسب برای تبدیل لپتاپ یا تبلت به یک gps با دقت است. این وسیله می‌تواند از طریق پورت USB یا COM به دستگاه شما متصل شده و پس از اتصال به ماهواره های GPS موقعیت شما را بر روی نرم‌افزارهایی مانند google earth، mapsphere … به طور لحظه‌ای نمایش دهد.

حساسیت بسیار بالا ، ۱۲ کانال موازی ، گیرنده های جی پی اس WAAS-enabled در یک CMOS-level serial یا USB پر سرعت موجود است که با یک پایه مغناطیسی یکپارچه همراه می باشد . گیرنده های puck-like دارای ابعادی به قطر ۶٫۱ سانتیمتری و وزن تنها چند اونس است. این ویژگی آن را به یک دستگاه ایده ال که برای مکانهایی که در ان فضا به صورت بهینه استفاده می شود ، تبدیل کرده است .

۱۸xGPS با سه تنظیم مختلف کابلاز قبیل GPS 18x PC ، GPS 18x USB و GPS 18x LVC ارایه می شود. همه ی این سه نسخه با حافظه هایی بدون ولتاژ برای ذخیره اطلاعات پیکر بندی شده است و زمان واقعی را نمایش می دهد .

انتخاب نوع اتصالات

GPS 18x با سه تنظیم مختلف کابل ارایه می شود. همه ی این سه نسخه با حافظه هایی بدون ولتاژ برای ذخیره اطلاعات پیکر بندی شده است وساعت را به صورت زمان واقعی نمایش میدهد ، خروجی خام دیتاها مربوط به اندازه گیری که برای کاربردهای سفارشی پیچیده بکار می رود.

 

  • GPS 18x PC _ دارای رابط سریال DB-9 با آداپتور سیگاری سبک ۱۲ ولت است که می تواند دیتاها را با فرمت NMEA 0183 ( استاندارد صنعتی ) یا فرمت اختصاصی گارمین تخلیه کند.
  • GPS 18x USB — دارای رابط USB با سبک A ، سازگار با USB 2.0 و ۱٫۱ سرعت ،می تواند خروجی داده ها فقط در فرمت اختصاصی گارمین داشته باشد.
  • GPS 18x LVC _ دارای یک سیم ساده برای اتصال به برنامه های گوناگون می باشد، می تواند دیتاها را با فرمت NMEA 0183 ( استاندارد صنعتی ) یا فرمت اختصاصی گارمین استخراج کند ، یک خروجی پالس در هر ثانیه در یک سطح منطقی به همراه تراز رو به افزایش لبه ها مطابق یک میکرو ثانیه در زمان محلی UTC را فراهم می آورد.
لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/fiLym

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *