خودرو, فن آوری

قابلیت‌های جدید سیستم رانندگی خودکار اتومبیل‌های ولوو

ردیاب هوشمند مسیریاب رهیاب ردیاب خودرو ردیاب ماشین اشخاص

کمپانی آلمانی آئودی با برگزاری یک رقابت اساسی میان چهار تیم که در چهار نقطه جهان مشغول به فعالیت هستند،

این چهار گروه به ترتیب در شهرهای بوستون، مکزیکو‌سیتی، برلین و سئول واقع شده‌اند و هرکدام نیز مشغول کار بر روی گسترش بخشی از این فناوری هستند.
به عنوان مثال گروه واقع در بوستون بر روی این موضوع متمرکز شده که چگونه می‌توان با استفاده از قابلیت پارک خودکار، فضای کمتری را نسبت به حالت معمولی اشغال کرد. گروه سئول نیز مشغول بررسی این موضوع است که چگونه می‌توان خودروها را تبدیل به دستگاه‌هایی تعاملی کرد تا مسافران بتوانند با استفاده از آن‌ها به انجام امور روزانه و اجتماعی خود بپردازند.
گروه مستقر در شهر برلین واقع در آلمان، سعی در پیدا‌کردن راهی دارد تا یک پل ارتباطی میان وسایط نقلیه شخصی و عمومی برای به اشتراک‌گذاشتن داده‌ها ایجاد نماید. و اما گروه آخر که در شهر مکزیکو‌سیتی واقع در کشور مکزیک مشغول کار  بر روی بررسی داده‌های حرکتی وسایل نقلیه هستند تا با ایجاد یک دیتاسنتر بزرگ، تمام داده‌های مربوط به خودروها را گردآوری نموده و در انتها نیز با ایجاد روش‌های هوشمندانه باعث کاهش ترافیک شوند.
آئودی به طور مستمر در وبلاگ مخصوصی که برای این موضوع راه اندازی کرده، اطلاعات جدید را منتشر می‌کند. هرکدام از چهار گروهی که به عنوان طرح منتخب برنده شود، مبلغ ۱۴۰,۰۰۰ دلار به عنوان جایزه دریافت خواهد نمود

آرش شیرخورشیدی

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/hc4gB

نوشته های مرتبط

5 فکر در مورد “ قابلیت‌های جدید سیستم رانندگی خودکار اتومبیل‌های ولوو

  1. پانل گفت:

    ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید

  2. کفسابی گفت:

    سلام ممنون از اشتراک گذاریتون.. موفق باشید

  3. پایدارسازی گود گفت:

    سلام ممنون از اشتراک گذاریتون

  4. اسکراب گفت:

    با سلام و درود فرواون خدمت دست اندرکاران وبسایت جا داره که از مطاللب مفید وبسایتتون تشکر و قدردانی کنم موفق و موید باشید.

  5. خیلی ممنونم بابت انتشار این مقاله مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *