ردیاب

ردیابی وسایل خانه

 وسایل خود را به آسانی پیدا کنید

کیف پول، کلید، حافظه فلش، مدارک خودرو و غیره از جمله وسایل یا مدارکی هستند که همیشه می‌بایست به همراه داشته باشید و در جیب کت و یا شلوار خود آنها را نگهداری کنید. به همراه داشتن همه این وسایل و گم نکردن حتی یکی‌ از آنها، بسیار دشوار است و دست کم، یک بار هم که شده، یکی‌ از این وسایل را گم کرده‌ا‌ید، اما راه حل چیست؟

راهکار اول این است که حواس خود را شش دانگ به وسایلتان بدهید تا آنها‌ را را در جایی فراموش نکنید که تقریبا این امر به صورت ۱۰۰% امکان‌پذیر نیست، راهکار دوم بهره‌گیری از گجتی است که در صورت گم شدن وسایل فوق الذکر بتوانید به کمک آن به‌راحتی وسایلتان ‌را بیابید. مسلماً بکارگیری راهکار دوم بسیار کارآمدتر است و طراحان گجت PIXIE همین امر را در زمان طراحی مد نظر داشته‌اند.

PIXIE یک سیستم امنیتی برای یافتن وسایل گمشده شما است، اما قبل از استفاده از آن‌ می‌بایست طرز کار با آن را یاد بگیرید. بر روی وسایلی‌ که احتمال گمشدنشان زیاد است، یک PIXIE بچسبانید و نرم افزار مربوطه را در تلفن همراه خود نصب کنید تا در صورت گم شدن وسایل، بتوانید محل دقیق آن‌ها را مشخص کنید. اتصال بلوتوث بین PIXIE و تلفن هوشمند باعث می‌شود تا در صورتی‌ که وسیله گم شده تا شعاع ۴۵ متری باشد، آن‌را بیابید. به تعداد وسایل مهمی که در اختیار دارید می‌توانید از PIXIE استفاده کنید و به آسانی‌ توسط نرم افزار مربوطه همه آن‌ها را مدیریت کنید.

سینا قمری

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/dKSmB

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *