ردیاب

کاربرد ردیاب برای حیوانات خانگی

روز به روز به تعداد علاقه مندان به نگهداری حیوانات خانگی در کشورها و شهرهای مختلف افزوده می شود. یکی از مشکلاتی که برای صاحبان  حیوانات خانگی به وجود می آید مفقود شدن آن ها و در برخی مواقع فرار کردن آن ها می باشد که می توان با استفاده از تکنولوژی جدید جی پی اس (ردیاب) از بروز این مشکل تا حدود زیادی جلوگیری نمود.

اما چگونه جی پی اس از حیوان خانگی ما مراقبت می کند؟

 ردیاب حیوانات خانگی به شما اجازه می دهد محدوده مجاز را برای حیوان خود تعریف کرده و در صورتیکه حیوان از محدوده مورد نظر خارج شود جی پی اس (ردیاب) یک پیغام به تلفن همراه شما ارسال می کند.

ردیاب (جی پی اس) حیوانات خانگی ایران ردیاب با نظارت بر دمای محیط حیوان شما را از دمای بسیار سرد یا بسیار گرم محافظت کرده و در محدوده دمایی نامناسب جی پی اس یک پیام بر روی تلفن همراه شما ارسال می شود.

نکته بسیار جالب در مورد ردیاب (جی پی اس) حیوانات خانگی ایران ردیاب این می باشد که این ردیاب ها آهنگ فعالیت و استراحت حیوان را ثبت کرده و به شما دید مناسبی از سلامتی و یا مشکل داشتن حیوان اراده می کند.

بنابراین پیشنهاد ما برای دارندگان حیوانات خانگی استفاده از ردیاب های جدید می باشند که باعث کمک رسانی زیادی به صاحبان حیوانات خواهد شد.

با تهیه ی ردیاب (جی پی اس) مخصوص حیوانات خانگی, می توان با بستن جی پی اس به نقاط مختلف حیوان خانگی مورد نظر از جمله پا، گردن و یا سایر نقاط بدن حیوان مورد نظر با توجه به جثه آن از بروز مشکلات برای آنها جلوگیری نمود.

کافی است صاحبان این حیوانات با داشتن نرم افزار ردیاب بر روی تلفن همراه و یا رایانه شخصی از موقعیت حیوان خانگی مورد نظر در هر لحظه آگاهی داشته باشند.

در صورت خروج حیوان از محدوده ی پیش بینی شده و یا مفقود شدن آن می توان به سرعت از طریق جی پی اس در لپ تاپ یا گوشی تلفن همراه موقعیت حیوان را مشاهده نمود.

همچنین در صورت خروج حیوان از محدوده ی پیش بینی شده در ردیاب، از طریق پیام هشدار ارسالی از جی پی اس به تلفن همراه و یا رایانه شخصی صاحب حیوان، می توان سریعا درصدد حل مشکل مربوطه برآمد.

به این ترتیب صاحبان اینگونه حیوانات خانگی می توانند با خیال آسوده با بهره مندی از تکنولوژی جی پی اس به نگهداری آنها پرداخته و نگرانی در خصوص مفقود شدن و یا سایر مشکلات را نداشته باشند.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/m88LD

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *