موبایل یاب

ردیابی شماره موبایل افراد چگونه امکان پذیر است؟

پیدا کردن صاحب یک شماره موبایل به دلیل اینکه اطلاعات مربوط به شماره موبایل ها بصورت عمومی در دسترس نیست، کار چالشی است. شما به عنوان شخصی که به دنبال پیدا کردن افراد از روی شماره موبایل آن ها هستید گزینه های محدودی برای این کار خواهید داشت. به بجز در مواردی که قصد ردیابی شماره موبایل افراد مزاحم را دارید، که در این صورت پیدا کردن و ردیابی این افراد به سادگی از طریق شکایت از پلیس یا از طریق سرویس مخابراتی ساده است، در بقیه موارد راه صد در صدی برای چنین کاری وجود ندارد. اما در این نوشته قصد داریم تا تمام روش هایی که به واسطه آن می توانید به ردیابی شماره موبایل افراد بپردازید، را توضیح خواهیم داد.

روش های ردیابی شماره موبایل افراد

در ادامه به آموزش و توضیح روش های ردیابی شماره موبایل افراد و شناسایی صاحبان شماره تلفن خواهیم پرداخت.

با شماره موبایل تماس بگیرید

پیش از هر چیز با شماره موبایلی که احتمالا از پیش با شما تماس گرفته است، تماس بگیرید و از انها بخواهید که خودشان را معرفی کنند، در صورتی که طریق مقابل حاضر به معرفی نشد، مکالمه را ادامه ندهید و سعی کنید از طریق تماس با شماره تلفن دیگری از آنها درباره هویتشان اطلاعات بگیرید. مثلا می توانید از طریق تماس با شماره تلفن دوست خود یا از یک تلفن عمومی با آنها تماس بگیرید.

جستجوی شماره موبایل یا تلفن در اینترنت

در بسیاری از مواقع موتور های جستجوگری مانند گوگل، مکان مناسبی برای جستجوی افراد و البته ردیابی شماره موبایل افراد هستند. چرا که معمولا افراد برای ثبت نام، تبلیغات، معرفی و… در سطح اینترنت اقدام به ارائه راه های ارتباطی با خود بصورت عمومی می کنند که در این صورت با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید اطلاعات خوبی از صاحب شماره موبایل بدست بیاورید.

برای مثال اگر شخصی در وبسایتی که راه اندازی کرده است به جهت تماس با خودش یک شماره موبایل یا تلفن اعلام کرده باشد در این صورت با جستجوی آن شماره موبایل یا مشخصات فرد می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید. در نوشته ای دیگر تحت عنوان ردیابی افراد از طریق اینترنت به ای روش بطور کامل تری پرداخته ایم.

پیگیری شکایت از مزاحم تلفنی

در صورتی که قصد شما پیدا کردن مشخصات یک مزاحم تلفنی است به سادگی می توانید با تماس از طریق واحد پشتیبانی سرویس دهنده شبکه تلفن خود نسبت به پیگیری شکایت از مزاحم تلفنی شماره موبایل یا تلفن خود اقدام فرمایید. وابسته به اینکه سرویس دهنده تلفن شما شرکت مخابرات (تلفن ثابت یا همراه اول) می باشد یا هر یک از شرکت ها یا ایرانسل و رایتل می توانید در تماس با امور مشتریان این سرویس دهنده ها نسبت به شکایت از مزاحم تلفنی اقدام کنید.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/IRQYVN5

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *