جی پی اس

جی پی اس های دریایی

جی پی اس های دریایی گارمین

واحد بین الملل گارمین، پیشرو در ناوبری ماهواره‌ای، اعلام کرد گارمین به عنوان تأمین کننده اصلی شرکت قایق سازان مستقل (IBBI) مورد تأیید قرار گرفته است. این شرکت در حقیقت یک تعاونی خرید متشکل از ۲۰ عضو و مالک است که بیش از ۴۰ برند قایق سازی را شامل می‌شوند.

آقای David Dunn، مدیر ارشد فروش محصولات دریایی گارمین می‌گوید: “ما از همکاری با این شرکت بسیار خوشحال و مسرور هستیم. اعضای آن به عنوان تولید کنندگان قایقهایی با کیفیت و قابل اعتماد شناخته می‌شوند. دو ویژگی که گارمین هم خود را مستحق داشتن آن می‌داند. ما در تلاش برای ایجاد چنین ارتباطات نزدیک با این سازندگان و ارائه محصولات ممتاز و تخصص فنی در سال‌های آینده هستیم.”

گارمین یکی از دو سازنده تجهیزات الکترونیکی دریایی است که مورد تایید IBBI برای همکاری با اعضای آن می‌باشد. اعضای این سازمان متشکل از سازندگان قایق‌های ماهیگیری، گردشی و ورزشی است.

آقای Tom Broy رئیس این سازمان می‌گوید: “ما تحت تأثیر محصولات نوآورانه گارمین و همکاران پرشورشان قرار گرفتیم. تجهیزات آن‌ها کاملا مناسب برای محصولات تولیدی و در نهایت به نفع مشتریان می‌باشد.”

تولیدات گارمین شامل سطح بالاترین محصولات بازار در زمینه نقشه‌خوان(Chartplotter) ، صفحه نمایشهای لمسی چند کاره، تکنولوژی سونار، رادارهای با کیفیت، اتوپایلوت، نقشه‌های با دقت بالا، تجهیزات قایقرانی می‌باشد که به نوآورانه بودن، قابلیت اعتماد و سادگی کاربری معروفند.

بیش از ۲۵ سال است که گارمین پیشروی تجهیزات ناوبری ماهواره‌ای و بی‌سیم دارد که برای افرادی طراحی شده‌اند که سبک زندگی فعالی دارند. گارمین پنج واحد تجاری اصلی دارد که شامل محصولات خودرویی، هوایی، دریایی، ورزشی و تفریحی است.

 

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/lMVu0

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *