جی پی اس

معرفی نرم افزار BaseCamp

BaseCamp™

arm

بهترین استفاده را از فعالیتها ی ورزشی در فضایهای باز داشته باشید و احساس تازگی و سر زندگی در سفرهای بعدی خود کنید. دیتاها و اطلاعات خود را سازماندهی کنید و آن را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  برنامه ریزی یک سفر

با استفاده از نرم افزار Basecamp برای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، موتور سواری ، رانندگی یا سفرهای off-road بعدی خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید نقشه ها را مشاهده کنید ، مسیرها را طراحی کنید ، نقاط جذاب مسیر را نشانه گذاری کنید و مسیر ها و جاده هایتان را از کامپیوتر پیگیری کنید و سپس آنها را به دستگاهتان انتقال دهید.

  • ویژگی Track Draw ، این امکان را فراهم می آورد که مسیر طراحی شده را رسم کنید و تغییرات ارتفاع را مشاهده کنید. و کمک می کند تا مشکلات و سختی های دوچرخه سواری و پیاده روی را تخمین بزنید.
  • یک میسر کامل و خوش منظره را برای سفر بعدی خود طراحی کنید  و اطمینان حاصل کنید که دستگاه ناویتان ، شما را به آن نقطه خاص می رساند.
  • به ابتدای مسیرتان برگردید ( track back ) و در طول زمان مسیرتان را ردیابی و ذخیره کنید و ماجراجویی هایتان را به اشتراک بگذارید.

نقشه برداری سطح زمین

نرم افزارBasecamp دیتاهای توپوگرافی سطح زمین را به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی که شامل منحنی میزان و پروفیل ارتفاعی است ، بر روی صفحه نمایش کامپیو تر نشان می دهد. اطلاعات نقشه را از دستگاه جی پی اس دستی  دانلود کنید ، یا نقشه هایی را که دانلود کرده اید یا آنها را از روی یک کارت حافظه micro SD یا DVD خریداری کرده اید را وارد دستگاهتان کنید. نقشه های توپوگرافی را که جزییاتشان را بر در مقیاسهای ۱:۱۰۰۰۰۰۰ یا ۱:۲۴۰۰۰ نشان می دهد ، بررسی کنید.

tghy

تصاویر ژئوتگ ( Geotag )

نرم افزارBasecamp این امکان را به شما میدهد تا تصاویرتان را به مکان خودشان متصل کنید، و آنها را به waypoints خاصی ارتباط دهید. شما می توانید چشم اندازهای حقیقی را درهر مکان مربوط به خودش مشاهده کنید. این عکسها را به دستگاه جی پی اس تان انتقال دهید ، عکسها را مستقیما با نرم افزار Picasa ادیت کنید یا این عکسهای ژئوتک شده را به افراد خانواده و دوستانتان ایمل کنید تا درآینده از نقاط جذاب و مورد علاقه ی شما به درستی استفاده کنند.

 

ماجراجویی خلق کنید و به اشتراک بگذارید

Garmin Advanture راه حل های تعاملی و رایگان می باشد ، برای اینکه پیاده روی ها، دوچرخه سواری ها ، مسافرتهای جاده ای و… را به اشتراک بگذارید .با بکار بردن Basecamp ، شما می توانید عکسهای ژئو تک شده ، نقاط مسیر ، track logs، فیلمها در YouTube را که مربوط به ماجراجویی می شود را باهم ترکیب کرد و به صورت آن لاین منتشر کرد.سپس شما می توانید لینک این ماجراجویهایتان را به افراد خانواده و دوستانتان ارسال کنید ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و حتی آنها را به فروم های مورد علاقه تان ارسال کنید. حتی Basecamp پیگیری قدم به قدم مسافرتهای دیگر افراد را آسان می سازد و بدین وسیله به شما اجازه می دهد ماجراجوی هایشان را جستجو و دانلود کنید.

topo

انتقال تصاویر ماهواره ای

با نرم افزارBasecampو با اشتراک BirdsEye Satellite ، تعداد تصاویر ماهواره ای نامحدودی را به دستگاه جی پی اس تناسب اندام و outdoor ( مربوط به فعالیتها و ورزشهای بیرون از محیط منزل ) انتقال دهید و بطور پیوسته این تصاویر را با نقشه هایتان هماهنگ کنید و یک نمایش و دید درستی را از محیط اطرافتان بدست بیاورید. این امر ، این مسئله را آسان می سازد تا مکان کمپها ، منابع آبها و مناطق حادثه خیر را به آسانی اکتشاف کنید. اگر شما ترجیح می دهید از نقشه های توپوگرافی در فرمت رستر استفاده کنید ، می توانید این نقشه ها را از Birds Eys Select دانلود کنید و فقط هزینه دیتاهای که دانلود کرده اید را بپردازید.

 

دانلود رایگان نرم افزار Basecamp

 

اگر دارای سیستم عاما ویندوز هستید ، باید دارای چنین مشخصاتی باشد تا بتوانید این نرم افزار را دانلود کنید.

  • IBM-compatible computer running Windows Vista Service Pack 2 or later
  • Microsoft® .NET framework 4.5.1; a current version of .NET will be installed if needed
  • A video card that supports OpenGL version 1.3 or later to view 3-D terrain

و اگر دارای Mac هستید ، باید دارای چنین مشخصاتی باشد.

  • Intel-based Mac running OS 10.8 or higher
  • ۱۰۲۴ MB RAM (2048 MB recommended)

کاربرد اپلیکیشن های موبایلBasecamp

نرم افزار موبایل Basecamp ، باعث تکمیل شدن ساعت fenix و جی پی اس دستی سریهای Oregon 600 با گوشی هوشمندتان می شود . نقاط مسیر ، مسیرها و جاده ها ی ردیابی شده که به سخت افزار آموزشی دستگاهتان وارد کرده اید، اشتراک بگذارید و به آسانی مدیریت کنید و به راحتی دستگاهای fenix و Oregon با iPhone سینگ می شود و می توانید، دیتاها و اطلاعاتتان را با بکار بردن تکنولوژی بلوتوث ۴٫۰ دانلود کنید.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/N0uD3

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *