با سلام ، همان‌طور که می‌دانید ردیاب دستگاهی می‌باشد، که در انواع مختلف شامل ردیاب خودرو ، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب شخصی موجود بوده و با نصب آن روی شخص یا وسیله موردنظر موقعیت دستگاه را از هر نقطه‌ی جهان می‌توان روی نقشه پیدا کرد و دارای کاربردهای مختلفی ازجمله برای هوشمند سازی سیستم حمل‌ونقل و یا مصارف ایمنی شخصی می‌باشد.
قابل‌ذکر است که اکثر دستگاه‌های موجود در بازار ایران به غیر از ردیاب های تلتونیکا و روپتلا از کشور چین تهیه‌شده است و در بازار ایران این دستگاه‌ها با برندها و مارک‌های متفاوت به اسم ایرانی ، چینی و مارک‌های معتبر دنیا به فروش می‌رسد.

در این مواقع مشتریانی که به دنبال خرید این نوع دستگاه‌ها هستند، موقع خرید با واژه‌های تبلیغاتی زیادی روبرو می‌شوند که باعث سردرگمی است و باعث می‌شود، مشتری میان انتخاب‌های خود نتواند تصمیم صحیح را بگیرد و متأسفانه دستگاه‌های تقلبی را که دارای کیفیت بسیار پایین می‌باشند، خریداری کند. به‌منظور یافتن بهترین ردیاب و جی‌پی‌اس در ادامه نکاتی را خدمت شما مشتری گرامی عرض می‌کنیم که در انتخاب خود بهترین را برگزنید.

از فروشگاهی خرید نمایید، که حتماً دارای نرم‌افزار اختصاصی ایرانی و فارسی باشد. این مورد اصلی‌ترین نکته در مورد خرید ردیاب است زیرا اگر فروشگاهی دارای سرور داخلی در کشور نباشد علاوه بر کیفیت و سرعت‌پایین، امنیت و ماندگاری نیز ندارد، یعنی مشخص نیست که این فروشگاه بعد از مدتی فعالیت دیگر حضورداشته باشد و حتی در صورت حضور ممکن است، فروشگاه اصلی چینی دستگاه ردیاب از شما پشتیبانی نکرده و اجازه دسترسی به سرور را ندهد.

به چیپ استفاده‌شده در دستگاه دقت کنید، بعضی از چیپ ها منسوخ‌شده است، بعضی اختلاف خیلی بالایی را نشان می‌دهند و بعضی‌ها باوجود معتبر بودن ولی با سیستم اپراتورهای ایرانی (ایرانسل ، همراه اول و…) مشکل‌دارند. پس در خواندن اطلاعات سخت‌افزاری دستگاه‌های ردیاب قبل از خرید دقت کنید.

از فروشگاهی خرید کنید که انحصاراً درزمینهٔ ردیاب فعالیت داشته باشد، فروشگاه‌هایی وجود دارند، که صرفاً بحث واردات یا دلالی رادارند و اگر امروز بازار ردیاب سودآور است و آن‌ها نیز در این زمینه فعال هستند ولی فردا ممکن است به‌صرفه نباشد و آن‌ها از این بازار خارج‌شده و تغییر فعالیت دهند.

آن زمان است که مشتری یا باید از استفاده سیستم ردیاب منصرف شود و یا اینکه مجدداً دستگاهی از فروشگاه دیگری تهیه کند، چراکه هیچ فروشگاهی دیگری به جزء دستگاه خود به دستگاه‌های دیگری پشتیبانی نمی‌دهد.

فریب تبلیغات ردیاب خارجی ، ردیاب ژاپنی ، ردیاب آلمانی ، ردیاب آمریکایی یا کره‌ای را نخورید این کشورها اصلاً تولید ردیاب ندارند.

نصب دستگاه ردیاب خودرو به همان اندازه خود دستگاه ردیاب مهم است، دراین‌بین هستند تکنیسین‌هایی که با نصب سیستم قطع کن خودرو باعث خاموش شدن ناگهانی خودرو در سرعت‌بالا و به وجود آمدن حادثه شده‌اند همچنین نصاب غیرحرفه‌ای می‌تواند برق خودرو را از گارانتی خارج کند و مشکلاتی را برای ECU ایجاد کند، که هزینه‌های زیادی را به صاحب خودرو تحمیل می‌کند.

همواره از فروشگاهی خریداری نمایید که گروه پشتیبانی قدرتمند و همواره آماده پاسخگویی داشته باشد.

در بالا برخی از مواردی که باید در خرید یک ردیاب حرفه‌ای توجه داشته باشید گفته شد، البته معیارهای بسیار دیگری نیز وجود دارد، که در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان فروش گروه فنی مهندسی ایران ردیاب تماس حاصل نمایید و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

گروه فنی و مهندسی ایران ردیاب بزرگ‌ترین واردکننده انواع ردیاب در ایران بوده و تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش یک‌ساله طلایی تعویض ارائه می‌نماید. همچنین این گروه با دارا بودن برترین سرورهای داخلی در بهترین دیتاسنترهای کشور که آپتایم ۱۰۰ درصد دارند می‌تواند بستری ایمن و مناسب را برای شما تحقق بخشد. ما اعلام می‌داریم که هم‌اکنون در بسیار از استان‌های کشور عزیزمان ، نمایندگی رسمی و فعال داریم و همواره سعی برآن داریم تا برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم.

گروه پشتیبانی و مشاوره گروه فنی و مهندسی ایران ردیاب همواره در کنار شما بوده و شما هرلحظه می‌توانید، به چندین صورت با گروه پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

تلفن ، پیامک ، اینترنت ، سامانه آنلاین گروه فنی و مهندسی ایران ردیاب همواره آماده‌به‌کار بوده تا تمامی سؤالات شمارا پیرامون انواع ردیاب و جی‌پی‌اس به بهترین نحو پاسخ دهند. همچنین خدمات پس از فروش شامل نصب دستگاه نیز در نمایندگی‌های معتبر ما که در ذیل همین مطلب مشاهده می‌نمایید، انجام خواهد پذیرفت.

برای ارتباط با بخش مشاوره می‌توانید هم‌اکنون اینجا را تماس با ما کلیک نمایید.

3 فکر در مورد “ راهنمای خرید ردیاب خودرو

  1. سلام خدمت شما
    با فروشنده ی ردیاب خود تماس بگیرید اگر پاسخگو نبودند میتوانید از سامانه ی ایران ردیاب استفاده بفرمایید
    این خطا معمولا برای مواردی است که سرور شرکت فروشنده خراب یا از دسترس خارج است
    اگر فروشنده ی شما پاسخگو نبود میتوانید با توجه به مدل ردیاب خود از سرویس پشتیبانی ایران ردیاب بهره‌مند گردید

  2. امید گفت:

    سلام برای اینکه از یک موبایل بتوان موبایل دیگر را کنترل کرد چکار باید کرد چطور باید وارد پنل شویم

    1. https://iranradyab.com/mobileyab
      بروی لینک بالا کلیک کنید و توضیحات ش رو مطالعه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *