ردیاب خودرو, ردیاب شخصی

دستگاه ساده ردیابی

سوال:

آیا دستگاه ساده ی ردیابی خودرو یا شخصی وجود دارد که یک نقطه نصب شود و بعد توسط نرم افزار و کامپیوتر موقعیت آن خودرو یا شخص ردیابی  و تعیین شود؟

این دستگاه ردیاب خودرو یا شخص ساده باشد و تنها جهت نشان دادن و ردیابی یک موقعیت در مرکز کنترل ردیابی بکار رود . ولتاژ کاری این دستگاه ردیاب خودرو و شخص چقدر است؟

آیا میتوان از این دستگاه ردیاب خودرو در ولتاژهای بالا استفاده نمود ، اگر چنین دستگاهی ردیابی وجود دارد قیمت آن چقدر است؟

آیا شرکت “ایران ردیاب” این توانایی را دارد که سفارش ساخت ردیاب بگیرد و مطابق نیاز سفارش دهنده دستگاه ردیابی و ردیابی خودرو و شخص تهیه کند؟

جواب:



منظور شما را اگر درست متوجه شده باشیم شما دقیقا همان ردیاب را مد نظر دارید. این دستگاه ها بروی وسیله نقلیه به صورت ثابت جاسازی میشوند و سپس به وسیله کامپیوتر شما می توانید محل آن را لحظه به لحظه ردیابی کنید و همچنین مسیر پیموده شده را به صورت انیمیشن ملاحضه فرمایید و بسیاری امکانات دیگر… به منظور اطلاعات بیشتر و همچنین استفاده از سیستم ردیابی با رمز عبور۱۲۳۴۵۶  و کلمه عبور demo  وارد سامانه در سایت www.iranradyab.com  شوید تا روش ردیابی را ملاحظه بفرمایید.

در مورد سفارش ساخت هم اگر مدل های موجود رضایت شما را فراهم نساخت میتوانید اقدام به سفارش بفرمایید البته در این

حالت تعداد سفارش را باید مد نظر داشته باشید.

ولتاژ کاری دستگاه ها از ۹ ولت تا ۳۰ ولت میباشد بدین معنی که از موتورسیکلت تا خودرو های سنگین هم میتوانند از این دستگاه استفاده کنند.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/o1DiU

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *