خودرو

خودروهای چری و ام‌‌وی‌‌ام دارای پایین‌ترین کیفیت هستند

سعید موتمنی گفت: در حال حاضر خودروهای MVM و چری دارای پایین‌ترین کیفیت در بین خودروهای چینی هستند و از کمترین استقبال میان مصرف‌کنندگان برخوردارند.

به نقل از ایلنا ،رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو در خصوص کیفیت خودروهای چینی گفت:

بهتر است من در این زمینه سکوت کنم و اصحاب رسانه فقط با سر زدن به مراکز خدمات پس از فروش این خودروها از عمق فاجعه خبردار شوند. صف‌های طویل و مراجعه زود هنگام دارندگان اینگونه خودروها نشان از تائید این صحبت است.

سعید موتمنی ادامه داد: کیفیت این خودروها به حدی پایین است که شرکت‌های تولید کننده خودروی چینی شرایطی فراهم کردند که بتوان  با دو یا سه میلیون تومان به صورت اقساط خودرو خرید و متاسفانه برخی از هموطنان بدون توجه به کیفیت خودرو اقدام به خرید اینگونه خودروهای چینی می کنند. در حال حاضر خودروهای MVM و چری دارای پایین‌ترین کیفیت در بین خودروهای چینی هستند و از کمترین استقبال میان مصرف‌کنندگان برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: به طور کلی سیاست خودروسازان چینی فروش قطعات ارزان قیمت و به تعداد بالا است. در واقع سود اصلی آنها از خدمات پس از فروش است بر همین اساس به دنبال تولید خودروی با کیفیت نیستند و همین مسئله سبب شده که در بازار ایران این خودروها از پایین ترین کیفیت نسبت به دیگر خودروها برخوردار باشند.

موتمنی در خصوص آگهی‌های مندرج در روزنامه ها گفت: مردم باید هوشیار باشند که اسیر این آگهی‌های تبلیغاتی نشوند. هر آگهی فروش نیازمند مجوز از سازمان حمایت از مصرف‌کننده است و شماره مجوز باید در آگهی ذکر شده باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد با دادن آگهی پیش‌فروش خودرو با حداقل مبلغ پیش پرداخت و زیر قیمت سعی در جذب بیشتر مشتری دارند. پس از آن با بهانه‌هایی همچون جلوگیری گمرک از واردات یا عدم تحویل از سوی کارخانه مدتی پول مشتری را نزد خودشان نگه می‌دارند و سرانجام متواری می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مردم به این آگهی‌های بی‌‌پشتوانه و بدون پروانه دیگر اهمیت ندهند تا این قبیل مشکلات به حداقل برسد.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/aDYFn

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *