ردیاب خودرو

نصب ردیاب روی سرویس مدارس شیراز

با اجرای این طرح و نصب دستگاه فرستنده و گیرنده در سرویس مدارس، والدین می توانند از موقعیت مکانی و زمان نزدیک شدن سرویس مدرسه به منزل خود مطلع شوند.

داود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح مکانیزه خدمات سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و بوفه مدارس که در مدرسه دخترانه شاهد ۱۶ شیراز برگزار شد، گفت: اعتقاد داریم که خانواده ها باید در ارتباط رفت و آمد فرزندانشان به مدارس آرامش داشته باشند و بدانند که فرزندانشان در کدام نقطه از مسیر منزل تا مدرسه قرار دارند.

وی گفت: با نصب این دستگاه در خودرو سرویس مدرسه و تهیه دستگاه ردیاب، خانواده ها از این که سرویس مدرسه منظم حرکت کرده و در چه نقطه ای قرار دارد مطلع می شوند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: این نرم افزار تنها برای کنترل ترافیک، ساماندهی و مدیریت سرویس مدارس نیست بلکه برای سرویس مدارس که کلاس سیار تلقی می شوند، اثرات تربیتی دارد.

وی با قدردانی از ابتکار سازمان دانش آموزی فارس در اجرای طرح مکانیزه خدمات سرویس مدارس گفت: امیدواریم این کار موفق را به دیگر نقاط کشور تسری دهیم.

به گفته رییس سازمان دانش آموزی استان فارس، نصب دستگاه ردیاب و نمایشگر موقعیت مکانی برای رانندگان سرویس مدارس هزینه ای ندارد اما اولیای دانش آموزان در صورت تمایل با پرداخت ۸۰۰ هزار ریال قادر به تهیه این دستگاه هستند.

محسن کلاری اظهار کرد: خرید این دستگاه ها برای خانواده های دانش آموزان داوطلبانه و اختیاری خواهد بود و هیچ گونه اجباری در تهیه آن نیست.

رییس سازمان دانش آموزی فارس یادآوری کرد: در سال تحصیلی کنونی هفت هزار سرویس مدرسه به ۹۵ هزار دانش آموز مدارس شهر شیراز خدمات ارایه می کنند.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/QccmC

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *