فن آوری

اپلیکیشن Google Maps حالا حداکثر سرعت مجاز را به شما نشان می‌دهد

تا به حال در جاده به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه شده‌اید؟ اگر در این موقعیت خودروی شما توسط پلیس متوقف شده باشد، احتمالاً اولین توجیهتان این خواهد بود که از حداکثر سرعت مجاز اطلاع نداشته‌اید. اما حالا گوگل قصد دارد این بهانه را از شما بگیرد و هنگام هدایت شما به یک مکان مشخص، سرعت مجاز مکانی که در آن قرار دارید را نشان خواهد داد.

طبق چیزی که یکی از کاربران Reddit گزارش کرده، به نظر می‌رسد اپلیکیشن Google Maps یک بروزرسانی کوچک دریافت کرده و با این آپدیت، همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در هنگام Navigation به مقصد، حداکثر سرعت مجاز را به شما نشان می‌دهد. البته ظاهراً این خصوصیت هنوز برای همه‌ی کاربران فعال نشده و به آرامی برای کاربران سراسر دنیا منتشر خواهد شد.

هنوز در مورد ویژگی‌های کامل نمایش سرعت مجاز در گوگل مپ اطلاعی نداریم و فقط می‌دانیم که در حال رانندگی در یک جاده، سرعت مجاز همان جاده نشان داده می‌شود. باید منتظر انتشار گسترده‌تر این امکان جدید بمانیم تا ببینیم که آیا اپلیکیشن هنگام عبور از سرعت مجاز، مانند برنامه‌ی Waze به کاربر هشدار می‌دهد یا خیر. به هر حال این خصوصیت اخیر می‌تواند نقش خوبی در کنترل سرعت افرادی که سرعت مجاز را فراموش می‌کنند یا حتی حواسشان به سرعت خودرویشان نیست داشته باشد.

 منبع: UberGizmo

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/hkE9I

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *