جی پی اس

یکپارچه شدن پوشیدنی ها با تکنولوژی (کفش و جی پی اس)

ردیاب یا جی پی اس کفی کفش برای ردیابی عزیزانتان

ردیاب یا جی پی اس کفی کفش برای ردیابی عزیزانتان، کودکان و یا سالمندانی که دچار آلزایمر و حواس پرتی می باشد این وسیله بسیار مفید و با استفاده آسان است.

به این صورت که شما ردیاب (جی پی اس) را که در کفی کفش جاسازی شده است و معمولا با اکثر کفش ها سازگاری دارد در کفش فرد مورد نظر قرار می دهید وحتی نیازی نیست که اورا در جریان بگذارید که مراقب ردیاب (جی پی اس) کفشش باشد چون این ردیاب (جی پی اس) ها بسیار راحت بوده و اصلا تغییری در ظاهر و راحتی کفش ایجاد نمیکند.

شما می توانید به راحتی مکان فرد مورد نظر را از طریق تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر پیگیری کنید، همچنین امکان ارسال اس ام اس و یا ایمیل نیز وجود دارد.

ردیاب (جی پی اس) کفی هوشمند کفش به شما اجازه می دهد با خیال راحت از سالمندانی که دچار ناتوانی جسمی و زمین خوردن و اختلالات حافظه هستند مراقبت کنید.

نحوه ی استفاده از ردیاب (جی پی اس) کفی کفش:

نحوه کار و ارتباط این ردیاب (جی پی اس) :

مزایای ردیاب (جی پی اس) های کفی کفش:

  1. این نوع از ردیاب (جی پی اس) ها به دلیل اینکه پنهان هستند مشکلات ردیاب (جی پی اس) های دستبندی را ندارند.
  2. دسترسی بسیار آسن به اطلاعات این ردیاب (جی پی اس) ها. شما به راحتی می توانید محل جی پی اس را بر روی نقشه نرم افزار مشاهده کرده و یا با ارسال یک پیامک بهردیاب (جی پی اس) از محل آن مطلع شوید.
  3. این ردیاب ( جی پی اس) ها در هر نقطه ای که سرویس gsm در دسترس باشد پوشش دهی دارند.
  4. ردیاب ( جی پی اس ) های کفی کفش قابلیت تنظیم محدوده آدرس را دارند، که محل رسیدن یا ترک کردن فرد مورد نظر را با پیامک یا ایمیل به شما اعلام می کند.
  5. ردیاب ( جی پی اس ) های کفی کفش قابلیت تنظیم پیغام هایی مانند “شارژ باطری کم است” و…را دارد. این پیغام ها از طریق پیامک یا ایمیل به شما اعلام می شود.
  6. هماهنگی بسیار دقیق جی پی اس و نرم افزار ردیابی. Real time
لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/HD6LM

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *