دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج در این کارت دارای یک سال گارانتی براساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مندرج در دفترچه راهنمای داخل جعبه میباشد. همچنین خریدار مجاز است در صورت صلاحدید، از گارانتی کارخانه سازنده در خارج از کشور نیز استفاده نماید.ضمانتنامه در شرایط ذیل قابل اجرا نیست:

-صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، رعد و برق و حوادث طبیعی،

استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب، صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه یا Firmware ، صدمات ناشی از پاک کردن دستگاه به هر وسیله یا ماده.

دستگاههایی که دستکاری شده یا توسط اشخاصی بجز نمایندگان مجاز اصفهان جی پی اس سرویس و تعمیر شوند.

هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام، مشخصات دستگاه یا هرنوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانتنامه.

قطعات و قسمتهایی از دستگاه که مشمول ضمانتنامه نمی باشند

وسایل وتجهیزات جانبی (Accessories)، بدنه، باطریها،کارت حافظه.

موارد ابطال گارانتی

عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانتنامه.

بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب،آتش، مواد شیمیایی، نوسانات برق، شکستن یا خط افتادنو، اتصال به برق ظاهر شدن خطوط افقی یا عمودی روی LCD، و هرگونه دستکاری و تعمیر غیراصولی توسط افراد متفرقه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *