جی پی اس, ردیاب

کاربرد ردیاب یا جی پی اس برای رستوران ها

کاربرد جی پی اس یا ردیاب  در رستوران: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر شهرها، کارمندان بسیاری از ادرات و سازمان ها و همچنین مردم عادی فرصت رفتن به رستوران ها برای صرف غذا را ندارند. بعضی از کارمندان و کارگران شاید فقط زمان برای صرف غذا را داشته باشند و حتی زمان استراحت و دیگر موارد را نداشته باشند. همچنین با توجه به وجود ترافیک در شهرها و نیز عدم وجود مکان پارک

 برای خودروها، رفتن به رستوران و صرف غذا شاید برای بسیاری از افراد مشکل باشد. با استفاده از ردیاب های جدید تولیدی، رستوران ها می توانند  باعث بالا رفتن کیفیت سرویس دهی ورونق در کسب و کار خود و همچنین جلب رضایت اکثر مشتریان شوند.

همانطور که در بالا عنوان شد، امکان رفتن به رستوران و صرف غذا با توجه به موارد مذکور برای بسیاری از افراد مشکل بوده و رستوران ها بایستی برای حل این مشکل اقدام کنند. یکی از راه های مناسب استفاده از جی پی ای های (GPS)های جدید تولیدی برای این رستوران ها می باشد که با استفاده از آن می توانند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنند.

مدیران رستوران ها می توانند با تهیه و استفاده از این جی پی اس عملکرد خود را بهبود بخشند. آنها می توانند بعد از تماس مشتریان، با استفاده از این ردیاب ها از طریق تلفن همراه و یا رایانه و با استفاده از نقشه های موجود در آن مکان سفارش دهنده را به سرعت تشخیص داده و زمان لازم برای تحویل غذا به مشتریان را تخمین بزنند.

سفارش دهندگان غذا نیز می توانند در صورت داشتن جی پی اس در تلفن همراه و یا رایانه خود در هر لحظه موقعیت فرد مسئول تحویل غذا را در نظر داشته باشند تا از زمان رسیدن غذا به محل مورد نظرشان آگاهی پیدا کنند.

 بنابراین به نظر می رسد رستوران ها می توانند با تهیه این ردیاب ها  باعث رونق در کسب و کار خود و جلب رضایت مشتریان  شوند.

همانطور که اشاره شد سازمان ها و ادرات نیز می توانند با داشتن این ردیاب ها صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه خود انجام دهند، چرا که با توجه به موارد مذکور امروزه در کلان شهرها امکان عزیمت به رستوران ها و صرف غذا نیازمند هزینه و وقت زیاد می باشد.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/rjRY8

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *