موبایل یاب

نمونه ی دیگر کلاهبرداری اینترنتی از ردیابی

متنی که در زیر میبینید فقط یک آگهی کلاه برداری است و صحت ندارد ،لطفا فریب این تبلیغات فریبنده و بی پایه و اساس را نخورید!!!

متن آگهی:

قــابـلـیـتـی کــه تــوی خــواب هــم نـمـیـدیـدیـد …!!

آگهی کلاه برداری

شماره یاب

با این اپلیکیشن از راه دور صدای

نـسـخـه جــدیــد اردیبشهت ۹۵
۳ امکان بی نظیر این اپلیکیشن شما را از تهیه هر اپلیکیشن دیگری بی نیاز خواهد کرد …

آگهی کلاه برداری

:: صدای فرد مخاطب ::

برنامه ای ساخته شده توسط شرکت سامد انفورماتیک کیش – سهامی خاص – . با استفاده از این برنامه میتوانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص در هر نقطه و مکانی صدای او را بش نوید و از موضوع مکالمات مخاطب خود مطلع شوید . نیازی به فاصله نزدیک نیست ! حتی کیلومترها دورتر ! شما به راحتی با نصب این اپلیکیشن بر روی” موبایل خود ” و انجام تنظیمات مربوطه ، در هر لحظه میتوانید با گوشی خودتان ، گوشی مخاطبتان را تبدیل به یک دستگاه پیشرفته کنید و از گوشی مخاطب خودتان به عنوان یک دستگاه استفاده کنید و تمام صحبتهای او را بش نوید ! این اپلیکیشن حتی هنگامیکه گوشی مخاطب شما خاموش است نیز فعال است ، فقط کافیست گوشی موبایل در فاصله ای کمتر از ۱۰ متری فرد باشد تا کاملا صدای او را واضح بش نوید !

فریب نخورید!

آگهی کلاه برداری

:: کافیست در محدوده فرد مورد نظر قرار بگیرید ::

واسطه این نرم افزار شما می توانید شماره های موبایل اطراف خود را ( چه دختر و چه پسر ) پیدا کنید. مثلا کافیست در محدوده ۲۰ متری دختر یا پسر مورد علاقه خود قرار بگیرید ، با این نرم افزار به راحتی شماره این فرد به شما نمایش داده میشود ! با این سیستم به راحتی میتوانید شماره فرد مقابل را داشته باشید . با نزدیک شدن و قرار گرفتن در محدوده ۲۰ تا ۲۵ متری فرد مورد نظر ، این نرم افزار فرد را در روی نقشه ، اطراف شما نشان میدهد و نام موبایل او ، نام بلوتوث او و شماره سیم کارتی که روی موبایل قرار دارد را به شما میدهد !!!

فریب نخورید!

آگهی کلاه برداری

:: دسترسی کامل به کلیه پیامک ها ::

از قابلیت های دیگر این نرم افزار این است که کلیه پیامکهای مخاطب خود را ، چه ارسالی و چه دریافتی ، به همراه شماره مقصد پیامک ، به شما میدهد !!! شما در محیط کاربری این نرم افزار به راحتی تمامی مکالمات پیامکی فرد مخاطب را مشاهده میکنید ! این اپلیکیشن یعنی کنترل کامل و بی نقص مخاطب ، بدون کوچکترین نشانه ای از اینکه در حال کنترل او هستید ! این نرم افزار حاصل ۶ ماه تلاش شرکت سامد اینفو کیش میباشد که برترین نرم افزار برای گوشی های اندروید و آیفون به حساب میآید

توجه داشته باشید این نرم افزار به همراه فایل راهنما به صورت کامل برای شما بعد از خرید از درگاه به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد .

فریب نخورید!

آگهی کلاه برداری

خلاصه ای از قابلیت های این اپلیکیشن بینظیر :

 

تنها با یک کلیک ! از طریق موبایل خودتان !

کشف شماره هر شخصی که می خواهید با قرار

گرفتن در محدوده کمتر از ۲۵ متری او !

دسترسی کامل به تمامی پیامک های ارسالی

و دریافتی او !

فریب نخورید!

آگهی کلاه برداری

لایسنس دائمی

این اپلیکیشن دارای لایسنس می باشد و در نسخه تک لایسنس فقط می توانید یک بار این اپلیکیشن را نصب کنید . و یک شخص را کنترل نمائید . در نسخه ۴ لایسنس میتوانید ۴ بار این اپلیکیشن را نصب کنید و از آن برای کنترل ۴ نفراستفاده کنید . در نسخه ۱۰ لایسنس میتوانید ۱۰ بار این اپلیکیشن را نصب کنید و از آن برای کنترل ۱۰ نفر استفاده کنید ! کلیه لایسنس ها بدون محدودیت زمانیست و تاریخ انقضا ندارند !

آگهی کلاه برداری

توصیه و تذکر

لطفا دقت نمائید این نرم افزار دارای قابلیت هایی میباشد که میتوان از آن هم در جهت مثبت و هم در جهت منفی استفاده نمود . هدف ما از ارائه این نرم افزار استفاده مثبت مثل شوخی با دوستان و … میباشد . ذکر این نکته ضروریست که استفاده منفی به هر نحو و ایجاد مزاحمت برای دیگران نه تنها از لحاظ شرع و عرف مشکل دارد بلکه قانونا هم قابل پیگیری میباشد و مسئولیت عدم استفاده صحیح و مثبت از این نرم افزار بر عهده استفاده کننده از آن است و ما فقط ارائه دهنده این اپلیکیشن میباشیم .

آگهی کلاه برداری

توجه داشته باشید این نرم افزار به همراه فایل راهنما به صورت کامل برای شما بعد از خرید از درگاه به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد .

آگهی کلاه برداری

 

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/rOWql

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *