موبایل یاب

ردیابی گوشی بدون نقشه

 راهی برای تعقیب سارقان

گم کردن گوشی یک مشکل همیشگی است و فرقی ندارد چقدر به گوشی خود علاقه داشته باشید.

ممکن است این اتفاق به دلایل مختلف مانند دزدیده شدن گوشی و جا گذاشتن آن برای شما اتفاق بیفتد، اما راه‌حل چیست؟

به نظر می‌رسد بهترین راه استفاده از همان ردیاب‌های اختصاصی سیستم‌های‌عامل‌ باشد، اما اگر گوشی شما همیشه آنلاین نیست باید دنبال راه‌حلی باشید که در صورت آفلاین بودن هم قابل ردیابی باشد.

اپلیکیشن ردیابی گوشی روی نقشه بدون GPS و Net می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این برنامه مخصوص گوشی‌های اندروید بوده و نیازی به تائید درخواست از طرف گوشی مورد نظر ندارد تا در صورت به سرقت رفتن گوشی، سارق متوجه ردیابی توسط شما نشود.

نحوه عملکرد نرم‌افزار به این شکل است که هنگام ردیابی یک پیام کوتاه به گوشی شخص مقابل ارسال می‌شود و موقعیت شخص مقابل نیز از طریق پیام کوتاه به‌صورت کاملا مخفیانه به گوشی ردیاب می‌رسد.

همچنین برای این‌که سارق نتواند نرم‌افزار را از روی گوشی پاک کند یا از وجود آن مطلع شود، می‌توانید این اپلیکیشن را در گوشی خود مخفی کرده و در صورت نیاز با شماره‌گیری کد *۱۲۳۶۵۴* آن را فعال کنید.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/CnFjt

نوشته های مرتبط

4 فکر در مورد “ ردیابی گوشی بدون نقشه

  1. عالی گفت:

    چرا مطلب را ناقص منتشر میکنید کدام نرم افزار ؟ کدام آدرس؟

    1. با عرض سلام خدمت شما لطفا به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:
      http://Www.iranradya.com/mobileyab

  2. ghanari.reza گفت:

    سلام پسرم که با دوست وپسر خالش رفته از ظهر خونه متوجه نشه بتونم محدوده ای که هست ویرایش پیداش کنم عمری دعاگوی شما این سید پیر معلول هست ویرایش و هزینه ای باشد با دیده منت میپردازم اگر متوجه شوند این گوشی دوستش را خاموش میکنند منت بزارید جواب بدید دل این پیر سید معلو راخوش نشده اند که ازجد بزرگوارم برایتان سلامتی و عافیت طلب میکنم. متشکر L

    1. متاسفانه کار موبایل یابی ردیابی موبایل افرادی که مکان شان مهم است،ایران ردیاب هدف جاسوسی یا تجاوز به حریم خصوصی کسی را هرگز ندارد،پس بدون اطلاع صاحب گوشی یا تبلت نمیتوان آن را ردیابی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *