خودرو

مراقب فروش خودروهای سرقتی باشید

سرقت-خودرو-ردیاب-ماهواره ای -دزدگیر خودرو وشخصی -ردیابی با گوشی

طبق آخرین آمار ، سالانه تعداد ۸۵،۰۰۰ کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش خودرو ثبت شده است. پلیس از خریداران خودروهای دست دوم می خواهد که در زمان معامله کاملا هوشیار باشند.علاوه بر این، ده ها هزار وسیله نقلیه که در سال های گذشته به سرقت رفته اند، به خریداران بی اطلاع فروخته شده اند.

اگر شما در حال رانندگی یک اتومبیل به سرقت رفته باشید، عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود. اگر پلیس خودرو شما را بررسی کند و کشف شود که این خودرو سرقتی است، شما دستگیر می شوید. حتی زمانی که ثابت کردید که یک خریدار بی گناه هستید، هنوز هم ماشین و پولی را که برای آن پرداخت کرده اید، از دست می دهید. زیرا شما مالک قانونی نیستید و احتمالا بیمه نامه شما این موضوع را پوشش نخواهد داد. شما به راحتی با رعایت چند نکته ساده میتوانید ار این خطرات در امان باشید:

– حتما برگه سبز خودرو را چک کنید. اگر جدید است حتما بپرسید چرا تعویض شده است. زیرا احتمالا میخواهد هویت واقعی خودرو را مخفی کند.- بررسی کنید که حتما دو عدد سوئیچ خودرو حتما وجود داشته باشد. زیرا ممکن است نشان دهد که ماشین به سرقت رفته است و یا اجازه می دهد که دزدان آن را در آینده با کلید یدک سرقت کنند.

– اطمینان حاصل کنید که شماره شناسایی ۱۷ رقمی منحصر به وسیله نقلیه (VIN) در شاسی خودرو، مطمئن و بدون تغییر است. VIN معمولا علاوه بر شاسی در مجاورت صندلی راننده و ناحیه پنجره جلو نیز حک شده است.

– حتما به وب سایت های رسمی خودرو های سرقتی مراجعه کنید و چک کنید که خودرو خریداری شما سرقتی نباشد. – یک فروشنده که آدرس یا شماره تلفن خود را ارائه نمی دهد و یا درخواست میکند تا در پارکینگ یا ایستگاه خدماتی ملاقات کند، می تواند چیزی برای پنهان کردن داشته باشد. 

– همچنین حتما نام فرد ثبت نامی و آدرس فروشنده را چک کنید که باهم مطابقت داشته باشد.

– ما به خریداران توصیه می کنیم که همیشه مراقب باشند زیرا یک معامله با شرایط بسیار خوب معمولا شک برانگیز است و مطمئنا موردی در آن وجود دارد.

– آیا مارک های پنجره در تمام پنجره ها مطابقت دارند؟ اگر پنجره ای متفاوت باشد، می تواند نتیجه گیری کرد که میخواهند هویت قانونی آن را تغییردهند. 

• برای چک کردن مبادله وسیله نقلیه از یک ارائه دهنده آنلاین معتبر برای بررسی سابقه خودرو استفاده کنید. 

• در صورت شک و تردید، از فروشنده در مورد مالیات و بیمه گذشته خودرو سوال کنید. و اطلاعات را با بانک، شرکت مالی یا نمایندگی تأیید کنید.

ایران ردیاب بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان ،خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد.  درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۸۰۸۱۶۸ تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه این مطلب برای انتشار: https://iranradyab.com/yqFDO

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *